NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA - Świadomość QUANTUM 2.0

Najczęściej zadawane pytania

Kalendarz wydarzeń (warsztatów, kursów, szkoleń) jest dostępny w zakładce WYDARZENIA.

W grupie na fb Świadomość QUANTUM 2.0 znajdziesz informacje o bezpłatnych Szkoleniach i Lekcjach Poszerzania Świadomości.

Każdy program prowadzony przez Magdę i Pawła to zbiór innych narzędzi i procesów do zmiany życia. Podczas każdego programu pojawia się wiedza niedostępna w innych programach.

Dzięki różnym programom spojrzysz na swoje życie oraz na to jak można je kreować z wielu różnych perspektyw – to daje wielką wartość i tworzy jeszcze większą zmianę.

Magda i Paweł przykładają szczególną wagę do tego, aby na początku każdego programu pojawiły się zasady funkcjonowania w tej rzeczywistości – bo są one niezmienne i dotyczą każdego. Więc ta podstawowa wiedza pojawi się – aczkolwiek w różny sposób może być przedstawiona, aby dać Ci nową perspektywę oraz lepsze i łatwiejsze zrozumienie życia, świata i rządzących nimi praw.

Wszystkie Twoje kursy i nagrania z warsztatów są dostępne na platformie >>TUTAJ<<

  • Login: E-mail, który podałaś(eś) przy zakupie biletu.
  • Hasło: Jeśli nie pamiętasz hasła, możesz je zresetować na stronie logowania.

Wszystkie Twoje kursy i nagrania z warsztatów są dostępne na platformie >>TUTAJ<<

  • Login: E-mail, który podałaś(eś) przy zakupie biletu.
  • Hasło: Jeśli logujesz się po raz pierwszy, kliknij “zapomniałem hasła” na Twoją skrzynkę przyjdzie link do resetowania hasła.

Wiadomość o tym, jak długo ważny jest dostęp do kursu otrzymałaś(eś) w MAILU ORGANIZACYJNYM. Prosimy, sprawdź datę w tej wiadomości.

Obecnie czas oczekiwania na sesje z Magdą wynosi rok. Jeśli zależy Ci na pracy indywidualnej – napisz do nas email, kiedy pojawi się wolny termin, skontaktujemy się z Tobą. 

Zapraszamy na warsztaty – tam możesz spotkać się z Magdą i Pawłem na żywo i otrzymać od nich wskazówki. Co więcej, praca w grupie w wysokiej energii jest niezwykle skuteczna i daje dużo radości!

Na stronie zakupowej, w sekcji BILETY, znajdziesz opis programu oraz szczegółowe informacje dotyczące każdego rodzaju biletu. Dostępne są dwie opcje: KUPUJĘ BILET oraz KUPUJĘ NA RATY. Jeśli preferujesz płatność ratalną, wybierz opcję KUPUJĘ NA RATY i dostosuj odpowiednie dla siebie raty.

W celu otrzymania faktury prosimy o wysłanie maila na adres [email protected] wraz z pełnymi danymi do faktury.

Na fakturze pojawi się nazwa zakupionego programu, kwota programu oraz obowiązująca stawka podatku VAT.

Jeśli na stronie zakupu biletów wybierzesz opcję PŁACĘ W RATACH, a Twój wniosek zostaje odrzucony – najlepiej złożyć wniosek kolejny raz.

Weryfikacja poprawnie wypełnionego wniosku trwa około 4 godziny.
Jeśli Twój wniosek zostaje odrzucony w ciągu kilku minut, może to sugerować błędy w jego wypełnieniu. Dlatego warto wypełnić wniosek jeszcze raz.

Jeśli zarezerwowałaś(eś) miejsce na bezpłatnym szkoleniu / webinarze, to wszystkie informacje na temat tego wydarzenia otrzymasz e-mailem.

Jeśli nagrania z bezpłatnych wydarzeń będą udostępnione, również otrzymasz taką wiadomość e-mailem w dniu udostępnienia. 

Wszystkie informacje dotyczące webinariów, szkoleń, warsztatów przesyłamy drogą mailową w mailach organizacyjnych. Jeśli zarezerwowałeś(aś) swoje bezpłatne miejsce / kupiłeś bilet – wiadomość zawsze będzie do Ciebie wysłana. 

Sprawdź różne foldery INNE / SPAM / SPOŁECZNOŚCIOWE – może tam trafił od Nas email.

 

Aby mieć pewność, że w przyszłości te maile nie zginą:

  • Przenieś znaleziony e-mail do skrzynki głównej. 
  • Dodaj też e-mail [email protected] do listy adresów na swojej skrzynce.

 

Jeśli masz skrzynkę na platformie: interia / wp / vp / op / tlen / itp. – niektóre maile od Nas mogą do Ciebie nie dotrzeć. 


Najlepiej podać swój adres Gmail – wtedy będziesz mieć pewność, że wszystkie maile dojdą do Ciebie.

Jeśli masz skrzynkę na platformie: interia / wp / vp / op / tlen / itp. – niektóre maile od nas mogą nie dotrzeć. 

 

Najlepiej podać swój adres Gmail – wtedy będziesz mieć pewność, że wszystkie maile dojdą do Ciebie. 

 

Jeśli nie widzisz maila od nas – sprawdź różne foldery INNE / SPAM / SPOŁECZNOŚCIOWE – może tam trafił od nas email.

Aby mieć pewność, że w przyszłości te maile nie zginą:

  • Przenieś znaleziony e-mail do skrzynki głównej.
  • Dodaj e-mail [email protected] do listy adresów na swojej skrzynce.